Σάββατο 9 Νοεμβρίου 2013

Και αν...

Και αν από παντού ακούω το όχι; Εγώ θα επιμένω!
Και αν όλοι με απορρίψουν; Εγώ θα επιμένω. 
Και όταν τα σύννεφα της απογοήτευσης μου σκοτεινιάσουν τους ορίζοντες;
Εγώ θα επιμένω. 
Και αν μου δείχνουν την πόρτα συνεχώς. Εγώ θα επιμένω!
Και αν χλευάζουν το όνειρό μου; Εγώ θα επιμένω!
Και αν θέλουν να με τρομοκρατήσουν με ποινές; Εγώ θα επιμένω!
Και αν με απειλήσουν ότι θα μείνω μόνη, έξω και μακριά από τους δικούς μου;
Εγώ θα επιμένω!
Και αν δεν βλέπω μέλλον γιατί όλοι ανησυχούν και ο φόβος τους μπολιάζει την καρδιά μου; 
Εγώ θα επιμένω!
Γατί μόνο εγώ είμαι κουβαλητής του στόχου μου, μόνο εγώ είμαι υπεύθυνος του σκοπού μου, 
μόνο σε μένα γεννήθηκε το δικό μου όνειρο!


Αν θα πετύχω; Κανείς δεν ξέρει! Αλλά στα σίγουρα θα έχω ζήσει την πιο πλήρη ζωή που μπορώ να φανταστώ!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου